EON:
a bejáratig kígyózó, kurv@ hosszú, várakozó ügyfelekből álló sor, mindenki kezében
elmaradt, befizetetlen díjhátralékos csekk.... beálljak vagy ne álljak, azon tűnődtem...
már rég láttam ott ekkora tömeget!!! Két magyarázat lehetséges:
I. A rohadt, feledékeny, inkorrekt, szemét, pazarló, csóró, link ügyfelek fizetési
fegyelme, hajlandósága szándékosan roppant módon eltolódott negatív irányba,
ahogy az a devizakölcsönöknél a csekély havi törlesztő részletek esetében is
tapasztalható
avagy
avagy
II. A nagy múltú, köztiszteletben álló, kedves, toleráns, türelmes, korrekt áramszolgáltató
cég havi áramdíj összegei - az utóbbi években - a szintén nagyra becsült kormány/kormányok
és a sokak által üdvözölt rezsicsökkentés hatására az elmúlt időszakban a brutális
módon felkúsztak az egekbe, már már a megfizethetetlen határát súrolva...
csak álltam ott a kezemben tartva a két egyenként 19 000 forintosra rajzolt sárga csekket, miközben azon tűnődtem, vajon hol van az igazság.... aztán hirtelen megcsörrent a zsebemben a telefon, és a szokásos hangrögzítéses előjáték után egy kellemes "telefonszexi" női hang szólalt meg a vonal másik végén: Üdvözlöm! A CIB banktól keresem adategyeztetésre, ugyanis egy hónapos elmaradást mutat a számlája... ......................................
csak álltam ott a kezemben tartva a két egyenként 19 000 forintosra rajzolt sárga csekket, miközben azon tűnődtem, vajon hol van az igazság.... aztán hirtelen megcsörrent a zsebemben a telefon, és a szokásos hangrögzítéses előjáték után egy kellemes "telefonszexi" női hang szólalt meg a vonal másik végén: Üdvözlöm! A CIB banktól keresem adategyeztetésre, ugyanis egy hónapos elmaradást mutat a számlája... ......................................
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése