2013. február 15., péntek

Egy kis év eleji gyors matek, aminek az eredménye

Egy kis év eleji gyors matek, aminek az eredménye igazából csak év végén realizálódik.. J

Elnézést kérek azoktól, akiket nem érint vagy közömbösek a politika iránt! Legfeljebb átugorják, vagy észre sem veszik az aktuális háborgásom! Bocs! Ezt már nem bírtam kommentár nélkül…… L

Osztottam szoroztam, de a végén sehogy nem jött ki, hogy jól jártam volna a rezsiköltség csökkentésének eredményeképpen ezen a Parlamenttől távoli kis településen: Gellénháza politikai hovatartozásomat nézve (ez lényeges) független hétköznapi lakosaként J

Csak a kötelező az alap szükséglet:

Villany: -10%
Gáz: -10%
Víz: +10%
Szemétszállítás: +20% !!!!!??
Kommunális adó: +50%!!!!!!!!! ???????

A végeredmény brutális! Vagy mit ronthattam el? Kérem aki tudja hol a hiba kérem szóljon! Hiszen csak egy hétköznapi emberke vagyok, aki szívesen tanulna (akár matekot is) a nála sokkal képzettebb tanároktól, szakemberektől, politikusoktól! Persze tudom párezer magyar forint többletkiadás az némely embert nem érint hátrányosan, éppen ezért közömbösen olvassa, vagy észre sem veszi a posztomat.

Még az a szerencse a politikusok országjáró kampányaira és ellenkampányokra még futja az adó forintjainkból!  Az emelések tehát szükségszerűek az államapparátus, a nagy lábon élő, nem termelő munkát folytató közigazgatási szervek folyamatosan növekvő költségeinek fedezésére. Hát csoda, hogy 2012-ben -1,5% volt a GDP???????? Az IMF hitelre is majd azért lesz szükségünk, mert a nem termelő közszféra elit rétege nem akar lemondani a versenyszféra termelő munkát folytató vezetőinek az átlagnál jóval magasabb életszínvonaláról.! Az csak a jól hangzó hazugságok egyike, hogy a politikus jóval kevesebbet keres, mint, ha a verseny szférában maradt volna!

Ez a jelen amúgy is válságos időszakában vajon hova vezet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése